2017-05-13

orSlow - STANDARD SELVEDGE DENIM 105






































〝當我在清晨的光線中醒來,
拉一拉身上的藍色牛仔褲,
我便知道一切都對了,
拉一拉我的藍色牛仔褲,
拉一拉我舊舊的藍色牛仔褲,
拉一拉我的藍色牛仔褲,
拉一拉我舊舊的藍色牛仔褲,
這是個周末日,而我知道妳沒事幹,所以拉一拉妳的藍色牛仔褲並且同我一塊出來,
我需要妳走近我,我想要感覺到妳走近我
我需要妳走近我,我想要感覺到妳走近我...〞
〝When I wake up in the morning light
I pull on my jeans and I feel all right
I pull my blue jeans on, I pull my old blue jeans on
I pull my blue jeans on, I pull my old blue jeans on
It's the weekend, and I know that you're free
So pull on your jeans and come on out with me
I need to have you near me, I need to feel you close to me
I need to have you near me, I need to feel you close to me..〞
- David Dundas <Jeans on>
---